Edukacja integracyjna

Od roku 2015/2016 do naszego przedszkola uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność. Dzieci objęte są pomocą psychologiczno- pedagogiczną, która polega na pracy w oparciu o opracowany Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych przez Zespół Wspierający (pedagog, psycholog, logopeda, nauczyciel).

Kontakt dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami ma pozytywny wpływ na obie strony. Dzieci niepełnosprawne przebywając wśród rówieśników:

  • nabierają pewności siebie;
  • uczą się nawiązywania kontaktów;
  • starają się dorównać rówieśnikom, mobilizują się do pracy;
  • rozwijają się fizycznie jak i psychicznie;

Dzieci „pełnosprawne” w obcowaniu z rówieśnikami uczą się:

  • tolerancji wobec innych;
  • odpowiedzialności i życzliwości;
  • większej otwartości na innych;
  • dostrzegają, że nie wszyscy są tacy sami;
  • uczą się cierpliwości i wytrwałości.

Filtr tytułów     Wyświetl: 
# Tytuł artykułu Odsłony
1 Dzień Osób Niepełnosprawnych 43
2 Dzień Tolerancji 184
3 Światowy Dzień Świadomości Autyzmu 157
4 Obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu 179
5 Światowy Dzień Świadomości Autyzmu 208
6 Autyzm - "Poznaj zanim ocenisz" 179
7 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych 237
8 16 listopada - Międzynarodowy Dzień Tolerancji 228
9 14 listopada - obchody Światowego Dnia Cukrzycy 249
10 Nauczyciele dla Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej 404

NASZE GRUPY

Liczba przeglądających

Naszą witrynę przegląda teraz 87 gości 
mod_vvisit_counterDzisiaj738
mod_vvisit_counterW tym tygodniu4558
mod_vvisit_counterW tym miesiącu22689
mod_vvisit_counterWszystkich1332731