Edukacja integracyjna

Od roku 2015/2016 do naszego przedszkola uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność. Dzieci objęte są pomocą psychologiczno- pedagogiczną, która polega na pracy w oparciu o opracowany Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych przez Zespół Wspierający (pedagog, psycholog, logopeda, nauczyciel).

Kontakt dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami ma pozytywny wpływ na obie strony. Dzieci niepełnosprawne przebywając wśród rówieśników:

  • nabierają pewności siebie;
  • uczą się nawiązywania kontaktów;
  • starają się dorównać rówieśnikom, mobilizują się do pracy;
  • rozwijają się fizycznie jak i psychicznie;

Dzieci „pełnosprawne” w obcowaniu z rówieśnikami uczą się:

  • tolerancji wobec innych;
  • odpowiedzialności i życzliwości;
  • większej otwartości na innych;
  • dostrzegają, że nie wszyscy są tacy sami;
  • uczą się cierpliwości i wytrwałości.

Filtr tytułów     Wyświetl: 
# Tytuł artykułu Odsłony
1 Światowy Dzień Świadomości Autyzmu 133
2 Obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu 146
3 Światowy Dzień Świadomości Autyzmu 184
4 Autyzm - "Poznaj zanim ocenisz" 151
5 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych 208
6 16 listopada - Międzynarodowy Dzień Tolerancji 197
7 14 listopada - obchody Światowego Dnia Cukrzycy 217
8 Nauczyciele dla Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej 363
9 Ognisko integracyjne 368
10 Tańczymy i śpiewamy - Obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu 556

NASZE GRUPY

Liczba przeglądających

Naszą witrynę przegląda teraz 80 gości 
mod_vvisit_counterDzisiaj3893
mod_vvisit_counterW tym tygodniu5048
mod_vvisit_counterW tym miesiącu39291
mod_vvisit_counterWszystkich1166237