Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Przedszkole Publiczne Nr 1 w Łęcznej

Terapeuta pedagogiczny

AKTUALNOŚCI:

Kolorowa zabawa z lodem

Utworzono dnia 25.06.2025

Podczas ostatnich zajęć dzieci miały okazję uczestniczyć w nietypowej, sensorycznej aktywności – malowaniu farbami na kostkach lodu. Było to ćwiczenie, które połączyło elementy terapii ręki, integracji sensorycznej oraz swobodnej ekspresji twórczej...

czytaj dalej na temat: Kolorowa zabawa z lodem

Rozwijamy małe rączki i wielkie umysły

Utworzono dnia 09.06.2025

 

Celem zajęć było wspieranie rozwoju funkcji poznawczych, grafomotoryki oraz koncentracji uwagi u dzieci. Podczas zajęć dzieci miały okazję tworzyć kolorowe obrazki, wyklejając je plasteliną – to doskonałe ćwiczenie rozwijające sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową...

czytaj dalej na temat: Rozwijamy małe rączki i wielkie umysły

Wzmacniamy umiejętność analizy

Utworzono dnia 01.06.2025

Wszechstronny rozwój dziecka jest bardzo ważny, dlatego podczas zajęć korekcyjno- kompensacyjnych wspieramy logiczne myślenie i umiejętność analizy...

czytaj dalej na temat: Wzmacniamy umiejętność analizy

Kolorowy świat emocji

Utworzono dnia 26.05.2025

Podczas zajęć dzieci miały okazję odkrywać świat kolorów, kształtów i emocji poprzez zabawy sensoryczne i relaksacyjne. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy m.in. kolorowe, przezroczyste klocki geometryczne, klepsydry, buteleczki z kolorowymi płynami oraz kolorowe kamyki do sortowania...

czytaj dalej na temat: Kolorowy świat emocji

Zabawy z fakturą

Utworzono dnia 30.04.2025

Zabawy z fakturą doskonale pobudzają zmysły dotyku oraz inne zmysły. Dzieci poznają różne tekstury poprzez dotykanie. Wpływa to na ich rozwój sensoryczny, a także na wyobraźnię i kreatywność.

czytaj dalej na temat: Zabawy z fakturą

Rozwijamy percepcję wzrokową oraz koordynację wzrokowo-ruchową

Utworzono dnia 22.04.2025

Bawiąc się, manipulując przedmiotami, rozwijamy percepcję wzrokową oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Uczymy się rozpoznawać, dopasowywać lub łączyć te same przedmioty, rysunki, kształty, porządkować przedmioty według jednej wybranej cechy. 

czytaj dalej na temat: Rozwijamy percepcję wzrokową oraz koordynację wzrokowo-ruchową